Informacje ogólne turniej 2019
uczestnictwo
Rozgrywki przebiegają zgodnie ze szczegółowym regulaminem turnieju. W sprawach nie objętych tym regulaminem obowiązują przepisy Związku Piłki Ręcznej w Polsce oraz decyzje organizatora.
Regulamin turnieju
Termin
- rozpoczęcie rozgrywek turniejowych w dniu
26. 04.
2019 r.
- zakończenie rozgrywek turniejowych w dniu
28. 04.
2019 r.
zakwaterowanie
- zakwaterowanie ekip: 25. 04. 2019 r. po godzinie: 14:00
- wykwaterowanie ekip: 28. 04. 2019 r. do godziny: 14:00
miejsce
Rozgrywki prowadzone będą równolegle na dziewięciu obiektach:
- Hala sportowa Centrum Rozwoju ComComZone, ul. Ptaszyckiego 6 (CCZone)
- Hala sportowa "Siemacha", ul. Ptaszyckiego 4 (Siemacha)
- Hala sportowa KS Prądniczanka, ul. Majora 12a (Prądniczanka)
- Hala sportowa Szkoła Podstawowa nr 91, os. Handlowe 4 (SP91)
- Hala sportowa Zespół Szkół Ogólnokształcących Sportowych nr 2, os. Teatralne 35 (ZSOS2)
- Hala sportowa Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, os. Zgody 13b (SA PSP)
- Hala sportowa III Liceum Ogólnokształcące, os. Wysokie 6 (III LO)
- Hala sportowa KS Orzeł, ul. Niebieska 2 (Orzeł)
- Hala Sportowa Uniwersytetu Rolniczego, al. 29 Listopada 58 (Uniwersytet Rolniczy)
Biuro zawodów
Szkoła Podstawowa nr 91 w Krakowie, os. Handlowe 4
12 644-24-75
12 643-62-37
turniej2019@lajkonikcup.pl
Biuro zawodów czynne w dniach turnieju w godzinach od 700 do 2130
Biuro zawodów rozkład MPK (Dworzec Główny PKP - SP nr 91 os. Handlowe 4)
Dworzec Główny PKP - SP nr 91, os. Handlowe 4
Po przybyciu na miejsce turnieju, należy udać się do Biura Zawodów.
Wyżywienie nocleg
- Koszt śniadania, obiadu, kolacji 35 PLN / dzień od osoby.
- Koszt noclegu 10 PLN / dzień od osoby.
- Koszt jednego osobodnia 45 PLN / od osoby.
- Koszt trzech dni pobytu (trzy osobodni) 25. 04 od kolacji - 28. 04 włącznie z obiadem wynosi: 135 PLN / od osoby.
Uwaga:
Zespoły bez noclegu mogą wykupić tylko same obiady.
Reszta zespołów wykupuje całość wyżywienia.
Posiłki wydawane będą w stołówkach poszczególnych szkół kwaterujących uczestników.
Organizator nie zapewnia koców, śpiworów, łóżek, karimat, materaców itp.
Zgłoszenia
Zespoły proszone są o rejestrowanie się za pomocą elektronicznego systemu zgłoszeń w terminie do
03. 03. 2019 r. na stronie turnieju LajkonikCup.pl
zgłoszenia » formularz uczestnictwa
Jeżeli zgłoszenie do turnieju zostanie zaakceptowane przez organizatorów należy w wyznaczonym przez nich terminie dokonać wpłaty wpisowego. Termin wpłaty wpisowego upływa: 03. 03. 2019 r.
Wpłaty należy dokonać na konto:
SKS "KUSY"
31-935 Kraków
os. Handlowe 4
Nr konta ING BANK ŚLĄSKI 61 1050 1445 1000 0090 3007 7565
Kod BIC Swift: INGBPLPW
z dopiskiem "LajkonikCup"
nagrody
Nagrody dla zgłoszonych zawodników w protokole udziału w turnieju Lajkonik Cup, maksymalnie 16 zawodników plus trener.
wpisowe
- Pierwszy zespół z danego klubu powinien uiścić opłatę w wysokości 150 PLN
- Opłata za dwa zespoły z danego klubu wynosi 250 PLN
- Wpisowe za każdy kolejny zespół wynosi 80 PLN
uwaga:
W przypadku gdy zespół nie korzysta z zakwaterowania i wyżywienia prosimy o kontakt z organizatorem.
Zespoły nie korzystające z noclegów i wyżywienia wpłacają wyższą opłatę startową.
- Jeden zespół opłata startowa wynosi 250 PLN
- Dwa zespoły opłata startowa wynosi 350 PLN
- Trzy zespoły i więcej opłata startowa wynosi po 150 PLN za każdy zespół.
Termin wpłaty wpisowego upływa: 03. 03. 2019 r.
Uwagi
- Do turnieju będą przyjmowane tylko kluby sportowe.
- O zakwalifikowaniu drużyny do udziału w turnieju decyduje organizator.
- Jeżeli zgłoszenie do turnieju zostanie zaakceptowane przez organizatorów należy w wyznaczonym terminie dokonać wpłaty wpisowego.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia listy zgłoszeń.
- Każdy zespół na miejscu wpłaca kaucje w kwocie 200 PLN, która w przypadku zniszczeń wyrządzonych przez zespół nie zostaje zwrócona.
- Zespół grający w trakcie turnieju powinien mieć 2 opiekunów.
- Organizator nie zapewnia koców, śpiworów, łóżek, karimat, materaców itp.
- Obowiązuje zakaz używania środków klejących piłkę pod karą wykluczenia z turnieju.
|