Informacje ogólne dotyczące turnieju

UCZESTNICTWO

Turniej odbywa się w następujących kategoriach wiekowych:

  • MŁODZICZKA Rocznik 2011
  • MŁODZIK Rocznik 2011

Rozgrywki przebiegają zgodnie ze szczegółowym regulaminem turnieju. W sprawach nie objętych tym regulaminem obowiązują przepisy Związku Piłki Ręcznej w Polsce oraz decyzje organizatora.

Regulamin turnieju


TERMIN

  • rozpoczęcie rozgrywek turniejowych w dniu 26.09.2025 r. (piątek), godz. 10.00
  • zakończenie rozgrywek turniejowych w dniu 28.09.2025 r. (niedziela), ok. godz. 14:00 / 15.00

ZAKWATEROWANIE

  • zakwaterowanie ekip: 26.09.2025 r. po godzinie: 14:00
  • wykwaterowanie ekip: 28.09.2025 r. do godziny: 14:00

MIEJSCE

Rozgrywki prowadzone będą równolegle na trzech obiektach:

  • Hala sportowa Szkoła Podstawowa nr 91, os. Handlowe 4 (SP91)
  • Hala sportowa Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, os. Zgody 13b (SA PSP)

BIURO ZAWODÓW

  Szkoła Podstawowa nr 91 w Krakowie, os. Handlowe 4

  12 644-24-75

  12 643-62-37

  sks_kusy@op.pl

Biuro zawodów czynne w dniach turnieju w godzinach od 7.00 do 19.00

Biuro zawodów rozkład MPK (Dworzec Główny PKP – SP nr 91 os. Handlowe 4)

 Dworzec Główny PKP – SP nr 91, os. Handlowe 4

Po przybyciu na miejsce turnieju, należy udać się do Biura Zawodów.


WYŻYWIENIE NOCLEG

  • Prosze kontaktować się bezpośrednio z Organizaorem Turnieju

Uwaga:

Zespoły bez noclegu mogą wykupić tylko same obiady.

Reszta zespołów wykupuje całość wyżywienia.

Posiłki wydawane będą w stołówce SP nr 91 os. Handlowe 4.

Organizator nie zapewnia koców, śpiworów, łóżek, karimat, materaców itp.


ZGŁOSZENIA

Zespoły proszone są o rejestrowanie się za pomocą elektronicznego systemu zgłoszeń do orgazatora Turnieju: sks_kusy@op.pl

Jeżeli zgłoszenie do turnieju zostanie zaakceptowane przez organizatorów należy w wyznaczonym przez nich terminie dokonać wpłaty wpisowego.
Termin wpłaty wpisowego upływa z końcem Sierpnia 2025.

Wpłaty należy dokonać na konto:

SKS „KUSY”
31-935 Kraków
os. Handlowe 4
Nr konta:

ING BANK ŚLĄSKI 61 1050 1445 1000 0090 3007 7565

Kod BIC Swift:

INGBPLPW

z dopiskiem „LajkonikCup”


NAGRODY

Nagrody dla zgłoszonych zawodników w protokole udziału w turnieju Lajkonik Cup, maksymalnie 16 zawodników plus trener.


WPISOWE

  • Wpisowe za jeden zespół wynosi 300 PLN, każdy kolejny zespół danego klubu 250 PLN. 

 

uwaga:
Zespoły nie korzystające z noclegów i wyżywienia wpłacają wyższą opłatę startową.

  • Opłata startowa za zespół wynosi 300 PLN

 

Termin wpłaty wpisowego upływa:  20.09.2025 r.


UWAGI

  • Do turnieju będą przyjmowane tylko kluby sportowe.
  • O zakwalifikowaniu drużyny do udziału w turnieju decyduje organizator.
  • Jeżeli zgłoszenie do turnieju zostanie zaakceptowane przez organizatorów należy w wyznaczonym terminie dokonać wpłaty wpisowego.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia listy zgłoszeń.
  • Każdy zespół na miejscu wpłaca kaucje w kwocie 200 PLN (za każde przydzielone pomieszczenie do zakwaterowania) , która w przypadku zniszczeń wyrządzonych przez zespół nie zostaje zwrócona.
  • Zespół grający w trakcie turnieju powinien mieć 2 opiekunów.
  • Organizator nie zapewnia koców, śpiworów, łóżek, karimat, materaców itp.
  • Obowiązuje zakaz używania środków klejących piłkę pod karą wykluczenia z turnieju.