Informacje ogólne dotyczące turnieju

UCZESTNICTWO

Turniej odbywa się w sześciu kategoriach:

  • dziewczęta urodzone w roku 2005 (K05), maksymalnie 16 drużyn
  • dziewczęta urodzone w roku 2006 (K06), maksymalnie 16 drużyn
  • dziewczęta urodzone w roku 2007 i młodsze (K07), maksymalnie 16 drużyn
  • chłopcy urodzeni w roku 2004 (M04) , maksymalnie 16 drużyn
  • chłopcy urodzeni w roku 2005 (M05), maksymalnie 16 drużyn
  • chłopcy urodzeni w roku 2006 i młodsi (M06), maksymalnie 16 drużyn

Rozgrywki przebiegają zgodnie ze szczegółowym regulaminem turnieju. W sprawach nie objętych tym regulaminem obowiązują przepisy Związku Piłki Ręcznej w Polsce oraz decyzje organizatora.

Regulamin turnieju


TERMIN

  • rozpoczęcie rozgrywek turniejowych w dniu 26. 04. 2019 r.
  • zakończenie rozgrywek turniejowych w dniu 28. 04. 2019 r.

ZAKWATEROWANIE

  • zakwaterowanie ekip: 25. 04. 2019 r. po godzinie: 14:00
  • wykwaterowanie ekip: 28. 04. 2019 r. do godziny: 14:00

MIEJSCE

Rozgrywki prowadzone będą równolegle na dziewięciu obiektach:

  • Hala sportowa Centrum Rozwoju ComComZone, ul. Ptaszyckiego 6 (CCZone)
  • Hala sportowa „Suche Stawy”, ul. Ptaszyckiego 4 (Siemacha)
  • Hala sportowa KS Prądniczanka, ul. Majora 12a (Prądniczanka)
  • Hala sportowa Szkoła Podstawowa nr 91, os. Handlowe 4 (SP91)
  • Hala sportowa Zespół Szkół Ogólnokształcących Sportowych nr 2, os. Teatralne 35 (ZSOS2)
  • Hala sportowa Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej, os. Zgody 13b (SA PSP)
  • Hala sportowa III Liceum Ogólnokształcące, os. Wysokie 6 (III LO)
  • Hala sportowa KS Orzeł, ul. Niebieska 2 (Orzeł)
  • Hala Sportowa Uniwersytetu Rolniczego, al. 29 Listopada 58 (Uniwersytet Rolniczy)

BIURO ZAWODÓW

  Szkoła Podstawowa nr 91 w Krakowie, os. Handlowe 4

  12 644-24-75

  12 643-62-37

  turniej2019@lajkonikcup.pl

Biuro zawodów czynne w dniach turnieju w godzinach od 700 do 2130

Biuro zawodów rozkład MPK (Dworzec Główny PKP – SP nr 91 os. Handlowe 4)

 Dworzec Główny PKP – SP nr 91, os. Handlowe 4

Po przybyciu na miejsce turnieju, należy udać się do Biura Zawodów.


WYŻYWIENIE NOCLEG

  • Koszt śniadania, obiadu, kolacji 38 PLN / dzień od osoby.
  • Koszt obiadu 20 PLN / 1 obiad.
  • Koszt noclegu 12 PLN / dzień od osoby.
  • Koszt jednego osobodnia 50 PLN / od osoby.
  • Koszt trzech dni pobytu (trzy osobodni) 25. 04 od kolacji – 28. 04 włącznie z obiadem wynosi: 150 PLN / od osoby.

Uwaga:

Zespoły bez noclegu mogą wykupić tylko same obiady.

Reszta zespołów wykupuje całość wyżywienia.

Posiłki wydawane będą w stołówkach poszczególnych szkół kwaterujących uczestników.

Organizator nie zapewnia koców, śpiworów, łóżek, karimat, materaców itp.


ZGŁOSZENIA

Zespoły proszone są o rejestrowanie się za pomocą elektronicznego systemu zgłoszeń w terminie do 03. 03. 2019 r. na stronie turnieju LajkonikCup.pl pod adresem http://lajkonikcup.pl/rejestracja.html.

Jeżeli zgłoszenie do turnieju zostanie zaakceptowane przez organizatorów należy w wyznaczonym przez nich terminie dokonać wpłaty wpisowego.
Termin wpłaty wpisowego upływa: 03. 03. 2019 r.

Wpłaty należy dokonać na konto:

SKS „KUSY”
31-935 Kraków
os. Handlowe 4
Nr konta:

ING BANK ŚLĄSKI 61 1050 1445 1000 0090 3007 7565

Kod BIC Swift:

INGBPLPW

z dopiskiem „LajkonikCup”


NAGRODY

Nagrody dla zgłoszonych zawodników w protokole udziału w turnieju Lajkonik Cup, maksymalnie 16 zawodników plus trener.


WPISOWE

  • Pierwszy zespół z danego klubu powinien uiścić opłatę w wysokości 180 PLN
  • Opłata za dwa zespoły z danego klubu wynosi 300 PLN
  • Wpisowe za każdy kolejny zespół wynosi 100 PLN

 

uwaga:
W przypadku gdy zespół nie korzysta z zakwaterowania i wyżywienia prosimy o kontakt z organizatorem.
Zespoły nie korzystające z noclegów i wyżywienia wpłacają wyższą opłatę startową.

  • Jeden zespół opłata startowa wynosi 250 PLN
  • Dwa zespoły opłata startowa wynosi 450 PLN
  • Wpisowe za każdy kolejny zespół wynosi 150 PLN

 

Termin wpłaty wpisowego upływa: 03. 03. 2019 r.


UWAGI

  • Do turnieju będą przyjmowane tylko kluby sportowe.
  • O zakwalifikowaniu drużyny do udziału w turnieju decyduje organizator.
  • Jeżeli zgłoszenie do turnieju zostanie zaakceptowane przez organizatorów należy w wyznaczonym terminie dokonać wpłaty wpisowego.
  • Organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zamknięcia listy zgłoszeń.
  • Każdy zespół na miejscu wpłaca kaucje w kwocie 200 PLN (za każde przydzielone pomieszczenie do zakwaterowania) , która w przypadku zniszczeń wyrządzonych przez zespół nie zostaje zwrócona.
  • Zespół grający w trakcie turnieju powinien mieć 2 opiekunów.
  • Organizator nie zapewnia koców, śpiworów, łóżek, karimat, materaców itp.
  • Obowiązuje zakaz używania środków klejących piłkę pod karą wykluczenia z turnieju.